Mesečna rutina

Če želiš imeti srečno in uspešno življenje so DOBRE NAVADE zagotovo ključ do dobrega in izpopolnjenega življenja.

Mesečna rutina ti bo pomagala,da v nov mesec vkorakaš bolj samozavestno in organizirano.Poleg tega je pa konec meseca idealen čas da razmisliš o mesecu ki se končuje,kaj se je dogajalo,kako se lahko izboljšaš in pripraviš na mesec ki je pred tabo. Vsi imamo obveznosti,bodisi služba ali šola (ali oboje), družabno življenje,družinsko življenje in še milijon drugih stvari, tako da vse kar mi lahko pomaga da sem bolj organizirana in da se počutim kot da imam stvari pod kontrolo je zame sveti gral 🙂

Nekaj vprašanj s katerimi si jaz pomagam (nisem si jih sama spomnila,imaš pa na spletu ogromno vprašanj , seznamov ,ki ti lahko pomagajo pri tvoji mesečni rutini )

  • kaj sem dosegla v tem mesecu
  • ali sem se srečala s kakšno oviro
  • kaj sem se naučila v tem mesecu
  • kaj mi je šlo dobro
  • ali je kaj kar bi rada pustila za sabo
  • ali je kaj kar bi rada prenesla v prihjajoči mesec
  • ali sem zadovoljna s tem kako sem ta mesec preživljala svoj prosti čas
  • kako se lahko izboljšam
  • na kaj sem porabila največ denarja
  • ali obžalujem kak nakup
  • koliko si želim prišparati v prihajajočem mesecu (postavi si realen cilj)
  • kateri so moji cilji za prihajajoč mesec (npr : več zdravih obrokov,gibanje vsak dan..)

Kaj pa počnem zadnje dni v mesecu da se pripravim na prihajajoči mesec poleg odgovarjanja na zgornja vprašanja???

  • zapišem vse pomembne datume,obveznosti,dogodke
  • grem še enkrat čez mesečne cilje ki sem si jih postavila za prihajajoč mesec
  • postavim si mesečni budget
  • pregledam garderobo (svojo in od otrok saj prevečkrat pozabimo kaj sploh imamo v omari )
  • spucam vse naprave kar pomeni pregledam maile (ja saj vem groza 😀 ) in izbrišem nepotrebne, prenesem slike iz mobilnika,ustvarim nove datoteke (na računalniku in mobilniku) v kolikor je to potrebno,izpraznim koš na računalniku in mobilniku, pregledam kaj vse imam na mobilniku in nepotrebne stvari izbrišem
  • pregled papirjev če je potrebno(to pomeni razna obvestila,dokumenti,izvidi,ki so prispeli po pošti )
  • pregledam make up in ostale osebne potrebščine
  • pregledam omarico s čistili
  • pišem seznam za trgovino (mesečni nakup),sproti potem samo dodajam stvari gor
  • generalno čiščenje stanovanja
  • vsak mesec poskusim nekaj novega (zame je to ponavadi neka nova jed,nek nov recept,ti pa lahko se lotiš tudi novega hobija,tečaja,…kar ti srce želi… )

Vsak konec meseca boš lahko na ta način spremljala svoj napredek in ugotovila koliko si dejansko napredovala. Vsak majhen korak šteje!!!

Do naslednjič…

Lep pozdrav , Koki

Komentiraj