MOJA JUTRA

Vsi ki me spremljate ali poznate veste da sem zagovornica in pristaš jutranje rutine. Zakaj? Ker vem iz osebnih izkušenj kaj mi je prinesla jutranja rutina,koliko sem pridobila in do kje sem prilezla 🙂

Jutranjo rutino prakticiram že 5 let.Sem rabila kar nekaj časa da sem prišla do tiste prave rutine, ki me zjutraj dejansko vrže iz postelje. Sicer sem zadnja leta bila res zadovoljna z mojo rutino, nisem imela vedno časa jo izvajati 3 ure,ampak mi je bila všeč. No zadnji mesec je pa moja rutina res dobila tisto piko na I in to takrat ko sem odkrila JUTRANJIK,ki ga je ustvarila izredno simpatična in pozitivna punca. Zato je izpolnjevanje JUTRANJIKA korak, ki ga res nikoli ne izpustim, čeprav imam zjutraj samo 5 minut časa. In ja prav si prebrala,dejansko za jutranjik potrebuješ 3 minute , zato ne bo izgovorov. Aja pa kaj je še najboljše pri tem? Ne rabiš vstajat ob 5 zjutraj 🙂 in uporabljaš ga lahko zjutraj,opoldne,zvečer…Takrat ko TEBI paše, ker je namenjen TEBI draga moja.

Malo o JUTRANJIKU

  • To je dnevnik,ki ti bo pomagal rasti,se razvijati in ti tudi pomagal do jujtranje rutine kot sama Sara pravi za izpopolnjeno življenje. Kar si roko na srce vsi želimo. Služil pa ti bo tudi kot opomnik da ne pozabiš nase !!!!
  • brez skrbi notri najdeš vsa navodila in rubriko poglej nazaj kjer se boš sprehodila skozi prejšnje mesece,tvoje poslanstvo, tvoje cilje ,….
  • dan je sestavljen iz :

HVALEŽNOSTI

PRIZNANJE SEBI

FOKUSA DNEVA

ČAS ZAME

TRANSFORMIRAM SEBE

  • zaključi pa se z pozitivno mislijo , afirmacijo ki si jo lahko potem čez dan ponavljaš

90 dni motivacije , spodbude, rasti , hvaležnosti za samo 3 minute na dan in boš hitro opazila kako si manj pod stresom ,mogoče ti pripelje nove priložnosti na pot (kot meni za kar sem izjemno hvaležna ) ali pa enostavno boš opazila kako si zadihala in kako imaš več časa za vse , kljub temu da si vzameš 3 minute na dan zase 😀

Več si seveda lahko prebereš pri Sari https://linktr.ee/sarazupancic kjer lahko ob nakupu JUTRANJIKA koristiš kodo MOJAJUTRA10 za 10% popusta 🙂 ,lahko pa se pridružiš 5- dnevnemu izzivu jutranje rutine 🙂

Vabljena 🙂

MOJA JUTRA

Komentiraj